თემატურ- კალენდარული
გეგმა
საგანი-ისტორია
კლასი-7
სწავლების ხანგრძლივობა-
პედაგოგი-
#
|
თემატიკა
|
სთ
|
მიზნები და ამოცანები
|
რიცხვი
|
ესგ მისაღწევი შედეგები
|
1
|
შესავალი
|
1
|
გაერკვეს საგნის რაობაში და მის მნიშვნელობაში
|
|
განმარტავს საგნის შინაარსს,და აანალიზებს მის მნიშვნელობას.
|
2
|
თავი-1
პრეისტორია
|
7
|
მოსწავლემ შეძლოს დროსა და სივრცეში ორიენტირება, განსაზღვროს საოგადოებრივი
ტიპები,
|
|
ქრონოლოგიური თანმიმდევრობით ადარებს ისტორიული ეპოქის მნიშვნელოვან
ეტაპებს.
|
3
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
გავლილი მასალის გამეორება კითხვა-პასუხის რეჟიმში.
|
|
გამართული მეტყველება, დახურული კითხვები.
|
4
|
თავი-2
ძველი აღმოსავლეთის ცივილიზაციები, სახელმწიპოებრიობის დასაწყისი.
|
11
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა
ქვეყნების გეოგრაფიული მდებარეობის განსაზღვრა
მოახდინოს შედარება პოლიტიკურ ეკონომიკურ და კულტურულ ჭრილში,
|
|
ახდენს რუკის ანალიზს.
|
5
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
გავლილი მასალის შეჯამება
|
|
მასალის გამეორება
|
6
|
თავი-3
წინა აზიის რეგიონი
|
7
|
შეადაროს სხვადასხვა ქვეყნების მმართველობის ფორმები, განსაზღვროს პოლიტიკური
მოღვაწეობის როლი ისტორიულ მოვლენაში.
|
|
ახასიათებს პოლიტიკურ მოღვაწეს და მის როლს ისტორიაში.
|
7
|
თავი-6
ბერძნული ცივილიზაცია
|
12
|
მოსწავლემ შეძლოს ფაქტებისა და მოვლენების ურთიერთკავშირი, დაახასიათოს
სოციალური ფენები,განსაზღცროს ბერძნული ცივილიზაციის როლი მსოფლიო კულტურაში.
|
|
ალაგებს ისტორიულ ფაქტებს განსაზღვრავს
ცივილიზაციის მნიშვნელობას.
|
8
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1
|
გავლილი მასალის გამეორება
|
|
პასუხობენ ღია და დახურულ კითხვებს.
|
9
|
თავი-5
რომაული ცივილიზაცია
|
7
|
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა ქვეყნების გეოპოლიტიკური მდებარეობის განსაზღვრა,
მმართველობის ფორმების შედარება.
|
|
ადარებს მმართველობის ფორმებს.
|
10
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
გავლილი მასალის გამეორება
|
|
გამეორება
|
11
|
თავი -6
ანტიკურიდან შუა საუკუნეებამდე
|
6
|
მოსწავლემ შეძლოს ანტიკური ეპოქის და შუა საუკუნეების გამიჯვნა , შეადაროს საერთო და განმასხვავებელი ნიშნები.
|
|
ღია და დახურული კითხვებით მასალის ამოწერა თანმიმდევრობით ადარებს ისტორიულ
ფაქტებს.
|
12
|
ქრისტიანობა ევროპაში
|
4
|
აკავშირებს ფაქტებსა და მოვლენებს განსაზღვრავს ქრისტიანობის როლს ევროპაში.
|
|
ადგენს სქემატურ რუკებს მსჯელობს ქრისტიანობის მნიშვნელობაზე.
|
13
|
ისლამური სამყარო
|
5
|
ახასიათებს და ადარებს სხვადასხვა სოციალურ ფენებს , მსჯელობს ისლამის
გავრცელებაზე,და მის მნიშვნელობაზე ისტორიაში.
|
|
გამოყოფს პიროვნებებს და ადარებს
სხვა რელიგიებს.
|
14
|
სლავები და ვიკინგები
|
5
|
განსაზღვრავს ქვეყნის ისტორიულ
და დაიტანოს კონტურულ რუკაზე.
|
|
კითხულობს და იყენებს რუკებს
|
15
|
ევროპა ვერდენის ელშეკრულების შემდეგ
|
6
|
ადარებს სხვადასხვა ქვეყნების მმართველობით სტრუქტურებს და კულტურულ ტრადიციებს.
|
|
ცხრილის მეშვეობით ადგენს მმართველობით ფორმებს.
|
16
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
ტესტური დავალებების მეშვეობით
აჯამებს გავლილ მასალას.
|
|
თემის ანალიზი
|
17
|
ბიზანტია , ჯვაროსნები და აღმოსავლეთის ქვეყნები
|
8
|
აკავშირებს ფაქტებსა და მოვლენებს ისტორიულ ეპოქასთან.
|
|
კითხულობს და იყენებს რუკას
ადგენს სქემატურ რუკებს.
|
18
|
კოლუმბამდელი ამერიკის ცივილიზაცია
|
2
|
მსჯელობს სხვადასხვა ცივილიზაციების მნიშვნელობაზე ადარებს ტრადიციებს
და კულტურას
|
|
ცხრილის სახით წარმოადგენს სხვადასხვა მოვლენებს
|
19
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
გავლილი მასალის გამეორება
|
|
|
20
|
კოლუმბამდელი ამერიკის ცივილიზაციები
|
5
|
მსჯელობს სხვადასვა ცივილიზაციების
წარმოშობის მიზეზებზე
|
|
ადგენს მიზეზ - შედეგობრივ კავშირებს
|
21
|
იტალიის ქალაქ-სახელმწიფოები
12-16 საუკუნეებში
|
|
განსაზღვრავს ქვეყნების ისტორიულ
გეოგრაფიული ობიექტის მდებარეობას ადარებს ერთმანეთს მმართველობის ტიპებს.
|
|
სქემატური რუკების სახით წარმოადგენს მმართველობის ფორმებს.
|
22
|
ევროპული ომები
|
4
|
განსაზღვრავს პიროვნების როლს ისტორიაში მსჯელოს ომის მწარმოშობის მიზეზებზე
|
|
ადგენს პიროვნების როლს და აკავშირებს
მოვლენებთან.
|
23
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
|
|
|
24
|
ფეოდალური საზოგადოება
|
5
|
ახასიათებს ფეოდალურ საზოგადოებებს
და სხვადასხვა სოციალურ ფენებს
|
|
ცხრილის სახით წარმოადგენს სხვადასხვა სოციალურ ფენებს.
|
25
|
შემაჯამებელი წერა
|
1
|
|
|
|
26
|
აბსოლუტიზმის ხანა
|
11
|
აკავშირებს ფაქტებსა და მოვლენებს
ისტორიულ ეპოქასთან განსაზღვრავს
პიროვნების როლს ისტორიაში.
|
|
ადგენს და იკვლევს მონარქის დადებით და უარყოფით შედეგებს.
|
27
|
აბსოლუტიზმის ხანა
|
8
|
ზეპირი გამოკითხვის მეშვეობით აჯამებს გავლილ მასალას
|
|
გაგება, ანალიზი, შედარება
|
28 შემაჯამებელი
წერა 1
No comments:
Post a Comment