|
თემა
|
მიზანი
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
აქტივობები
|
მოსწ.
ორგანიზირება
|
რესურსები
|
შემოწმება/შეფასება
|
|||||
1
|
შესავალი.
რას სწავლობს ისტორია?
|
გავაცნო
კლასს საგნის დანიშნულება და ის თუ რისთვის ვსწავლობთ ისტორიას.
|
1
სთ.
|
|
|
|
|
|
|||||
|
თემა I.
დრო და ისტორია.
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2
|
$1. როგორ და
რისთვის იზომება დრო?
|
რატომ
გვჭირდება ისტორიაში დრო? ისტორიაში, რატომ განვსაზღვროთ დროსა და სივრცეში მოვლენა.
|
1
სთ.
|
|
1.
ინფორმაციის მოწოდება.
2.
ინფორმაციის ორგანიზება. (კითხვა-პასუხი)
3.
საშინაო დავალება.
|
1.
ინდივიდუალური მუშაობა.
2.
ჯგუფური მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
თვითშეფასება
კითხვა-პასუხით. (შეფასების ცხრილი)
|
|||||
3
|
$2.
ისტორიული დრო
|
შევისწავლოთ
და განვასხვავოთ ერთმანეთისაგან
ისტორიული და გეოლოგიური დრო.
ისტორიული და პრეისტორიული დრო.
ისტორიული დროის პერიოდები.
|
1
სთ.
|
|
1.
ინფორმ. მიწოდება.
2.
ინფორმ. ორგანიზირება.
3.
პრეზენტაცია.
4.
საშინაო დავალება.
|
1.
ინდივიდ. მუშაობა.
2.
მუშაობა წყვილებში
|
სახელმძღვანელო
|
თვითშეფასება, პრეზენტაცია, (შეფასების ცხრილი)
|
|||||
4
|
$3. დროის აღრიცხვის
სისტემები.
|
შევასწავლო
კლასს დროის აღრიცხვის სისტემები, მოსწავლეებმა შეძლონ განასხვავონ ერთმანეთისაგან
კალენდარი, წელთაღრიცხვა, ქრონოლოგია.
|
1
სთ.
|
|
1.
ინფ. მიწოდება.
2.
ინფ. მოპოვება.
3.
ორგანიზება.
4.
პრეზენტაცია.
|
1.
მუშაობა წყვილებში
2.
ინდივ. მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო.
|
1.
ინდივიდ. შეფასება.
2.
ჯგ. მუშაობის შეფასება.
|
|||||
#
|
თემა
|
მიზანი
|
საათების
რაოდენობა
|
თარიღი
|
აქტივობები
|
მოსწ.
ორგანიზირება
|
რესურსები
|
შემოწმება/შეფასება
|
|||||
5
|
$4. როგორ წარმოიშვა
კალენდარი?
|
მიზეზები,
რომელთაც წარმოშვეს კალენდარი, კალენდრის შექმნის მნიშვნელობის შესახებ.
|
1
სთ.
|
|
1.ინფორმაციის
მოპოვება.
2.კითხვა-პასუხი.
3.საშინაო
დავალება.
|
1.ინდ.მუშაობა.
2.წყვილებში
მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო.
კალენდარი.
|
ინდ.
შეფასება.
წყვილებში
შეფასება.
|
|||||
6
|
$5.როგორი
კალენდრით ვსარგებლობთ დღეს?
|
1.გავაცნობთ
კალენდრის წარმოშობას.
2.იულიუსის
კალენდარი.
3.
პაპ-გრიგოლ XIII-ის.
(გრიგორიანული
კალენდარი).
|
1
სთ.
|
|
1.ინდ.მოპოვება.
2.კითხვა-პასუხი.
3.გონებრივი
იერიში.
4.საშინაო
დავალება.
|
1.ინდ.მუშაობა.
2.წყვილებში
მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.შეფასება.
წყვილებში
შეფასება.
|
|||||
|
თავი 2. გარემო და ადგილი.
|
|
|
|
|
|
|
||||||
7
|
$6. სივრცე და
ტერიტორია.
|
გავარკვიოთ
ა) გეოლოგიური სივრცე.
ბ)
ტერიტორია.
გ)
განსხვავება და მსგავსება მათ შორის.
|
1
სთ.
|
|
1.დაკვირვების.
2.ინფ.მოპოვების.
3.ლოგიკური
აზროვნების.
4.საშინაო
დავალება.
5.დისკუსია.
|
1.ინდ.მუშაობა.
2.წყვილებში
მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო.
რუკა.
|
ინდ.მუშაობა.
წყვილებში
მუშაობა.
პრეზენტაცია.
დისკუსია.
|
|||||
8
|
$7. მიწის რესურსები
|
1.
რა არის მიწის რესურსი?
2.
რისთვის იყენებენ მიწის რესურსებს.
3.
რა არის სასოფლო-სამეურნეო სავარგულები
|
1
სთ.
|
|
ინფ.
მოპოვების პრობლემის გააზრება და კავშირების დადგენა.
საშ.
დავალება.
|
მუშაუბა
წყვილებში.
მუშაობა
ჯგუფთან
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა.
წყვილებ.
მუშაობა
|
|||||
|
$8. სასარგებლო
წიაღისეული
|
1.
რა არის წიაღისეული.
2.
რა მნიშვნელობა აქვს მას ადამიანის ცხოვრებაში?
3.
რა მნიშვნელობა ჰქონდა მის აღმოჩენას პ/ადამიანის
ცხოვრებაში
|
1
სთ
|
|
1. ინფ. მოპოვება
2.
კითხვა-პასუხი
3.
გონებრივი იერიში
4.
პრეზენტაცია
5.
საშ.დავ
|
მუშაობა
წყვილებში.
მუშაობა
ინდივიდუალურად
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
მუშაობა.
წყვილებ.
მუშაობა.
პრეზენტაცია
|
|||||
9
|
$9. ტყის რესურსები
|
გავიცნოთ
ა) ტყის როლი ადამიანის ცხოვრებაში
ბ)
რატომ არის საჭირო გარემოზე ზრუნვა ?
|
1სთ
|
|
1. ინფორმაციის მიწოდება.
2.
კითხვა-პასუხი
3.
პრეზენტაცია
4.
საშ.დავ
5.
დისკუსია
|
იდივიდუალური
მუშაობა
|
სახემძღვანელო
|
ინდ.მუშ
დისკუსია
პრეზენტაცია
|
|||||
10
|
$10. წყალი
- საქართველოს სიმდიდრე.
|
ა)
წყლის როლი ადამიანის ცხოვრებაში.
ბ)
რაში გამოიყენება წყალი
|
1სთ
|
11.10.2011
|
1.
ინფორმაციის მოპოვება.
2.ორგანიზება
3.
კითხვა-პასუხი
4.
პრეზენტაცია
|
მუშაობა
წყვილებში.
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა.
პრეზენტაცია
|
|||||
11
|
$11 ბუნებათსარგებლობა
საქართველოში
|
ა)
რა არის ბუნებათსარგებლობა?
ბ)
როგორ გამოვიყენოთ ბუნება ჩვენს სასარგებლოდ ისე, რომ არ დავაზიანოთ იგი.
გ)
რა არის მეორეული გამოყენება (გადამუშავება)
|
1სთ
|
|
1. დამოუკიდებელი მუშაობის,
2.
სქემებზე, წყაროებზე მუშაობის,
3.
დამოუკ. აზრ.
4.
ჯგ. მუშაობის.
5.
დისკუსია
|
1.
ინდ. მუშაობა
2.
ჯგ. მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
თვითშეფასება,
ინდ. შეფასება, ჯგ. შეფასება, დისკუსია, პრეზენტაცია
|
|||||
12
|
$12 ტყისა და
წყლის მოხმარების და დაცვის ხალხური ტრადიცია
|
ა)
რატომ იყო რაჭირო ბუნებისადმი ფრთხილი დამოკიდებულება
ბ)
რა დარიგებას გვაძლევს ხალხური სიბრძნე ამასთან დაკავშირებით.
|
1სთ
|
|
1.
ტექსტზე და წყაროებზე დამოუკიდებლად მუშაობის,
2.
დასკვნების,
3.
ანალიზის
4.
წერითი მეტყველების
|
1.ინდ.
მუშაობა
2.
ჯგ. მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ჯგ.
მუშაობის,
თვითშეფასების
ინდ.შეფასების
|
|||||
13
|
$13. როგორ არჩევდნენ
სამოსახლოს ?
|
ა)
რა არის სამოსახლო?
ბ)
სად აშენებდნენ სახლებს ?
გ)
როგორ ადგილებს არჩევდნენ სამოსახლოდ.
|
1სთ
|
|
1.
პრეზენტაციის ფაქტორების დახარისხების,
2.
წერითი მეტყველების
3.
ლოგიკური აზროვნების,
4.
დასკვნების გამოტანის,
5.
დამოუკიდებლად მუშაობის
|
ინდივიდუალური
სამუშაოები
|
სახელმძღვანელო
წყაროები
დაფა
|
იდ.
სამუშაოს პრეზენტაციის წერითი სამუშაო.
|
|||||
14
|
$14 ძველი ქალაქები
საქართველოში
|
ა)
ქალაქების წარმოშობის მიზეზების,
ბ)
მათი დანიშნულებების შესახებ.
|
1სთ
|
|
1.
წარსულის, აწმყოს და მომავლის ურთიერთდაკავშირების, ანალიზის, ცხრისილის შედეგების,
პრეზენტაციის
|
ინდ.
სამუშაო
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
წყაროები
დაფა
|
ინდ.
სამუშაო
პრეზენტაცია
ზეპირი
მეტყველების.
|
|||||
|
თავი 3. საქართველოს მოსახლეობა
|
|
|
|
|
|
|
||||||
15
|
$15 ვინ ცხოვრობს
საქართველოში?
|
ა)
საქ ტერიტორიებზე მცხოვრები ხალხები
ბ)
რით განსხვავდებიან ადამიანები ერთმანეთისაგან.
|
1სთ
|
|
შედარების
მსგავსება-განსხვავების, აწმყოსა და მომავლის ურთიერთ დაკავშირების, ანალიზის, ცხრილის
შედგენის,
|
წყვილებში
მუშაობის
ინდ.სამუშაო
|
სახელმძღანელო
რუკა
|
ინდ.
სამუშაო
პრეზენტაცია
წყვილებში
მუშაობა
|
|||||
16
|
$16 რელიგიები
საქართველოში
|
ა)
რელიგიების როლის გაცნობა
ბ)რელიგიები:
მართმადიდებლობა, ქართველი კათოლიკეები, ქართველი პროტესტანტები, სომეხი ქრისტიანები,
ასურელი ქრისტიანები, მუსლიმანები, იუდეველები, ქურთი იეზიდები
გ)
როგორ ცხოვრობდნენ ისინი საქართველოს ტერიტორიაზე?
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
კითხვის, დასვენების, გამოცანის , არგუმენტების გამოყენების, მსჯელობის, ცხრილებზე
მუშაობის.
|
წყვილებში
მუშაობა,
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
სამუშაო
წყვილებში
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
17-18
|
$17-18. როგორ
იცვლება მოსახლეობის რიცხვიანობა?
|
1.
შევასწავლი კლასს მოსახლეობის რიცხვიანობის ცვალებადობის
მიზეზსს
2.
რა განაპიროვნებს მოსახლეობის რიცხვიანობის ზრდას
და კლებას
|
2
სთ
|
|
ტექსტებზე
მუშაობის, ლოგიკური დაკვირვების,
აზროვნების,
პრეზენტაციის, რუკაზე მუშაობის
|
წყვილებში
მუშაობის,
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
შეფასება.
პრეზენტაცია
|
|||||
19
|
$19 რატომ გადადგილდება მოსახლეობა ?
|
ა)
მოსახლეობის გადაადგილების მიზეზების გარკვევა.
ბ)
გადაადგილება ქვეყნის შიგნით და ქვეყნის გარეთ.
|
1სთ
|
|
სქემაზე,
წყაროებზე მუშაობა, ლოგიკური აზროვნება, დამოუკიდებელი მუშაობა და პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება.
წყვილებში
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
20
|
$20 ადამიანის
ასაკი და ცხოვრების ტრადიციული წესი
|
ა)
სხვადასხვა ასაკის ადამიანის საქმიანობის და გართობა-დასვენების წესები
ბ)
შრომის დანაწილება, ვაჟკაცებსა და ქალებს შორის
|
1სთ
|
|
ანალიზის,
ლოგიკური დასკვნების, არგუმენტების, მსჯელობის, პრეზენტაციის.
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.შეფასება
წყვილებში
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
|
თავი 4. ადამიანის საქმიანობა
წარსულში და დღეს
|
|
|
|
|
|
|
||||||
21
|
$21 ქვის ხანა
საქართველოს ტერიტორიაზე
|
შევისწავლოთ:
ა)ადამიანი
პალეოლითის
ეპოქაში ბ) ენის წარმოქმნა გ) ცეცხლის აღმოჩენა დ) ადამიანი ნეოლითის ხანაში
|
1
სთ
|
|
ანალიტიკური
აზროვნების, ლოგიკური მსჯელობის, დასკვნების, არგუმენტების, პრეზენტაციის, დისკუსია
|
ინდ.
მუშაობა.
ჯგ,
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ჯგ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
22
|
$22 ბორბალი
|
შევასწავლო
: ა) როგორ ცდილობდა ადამიანი შრომისა და საცხოვრებელი პირობების გაუმჯობესებას.
ბ) გადაადგილების პირველი საშუალებები.
|
1სთ
|
|
ინფორმაციის
შეკრების, დასკვნების გაკეთების, შემოქმედებითი და ლოგიკური აზროვნების, პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ჯგ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
23
|
$23 სამეთუნეო
მორგვი
|
ა)
მორგვის დანიშნულება ბ) რა როლი ითამაშა მისმა გამოგონებამ ?
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
დახარისხების, დასკვნების, პრეზენტაციის.
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
24
|
$24 საქსოვი
დაზგა
|
ა)
საქსოვი დაზგის როლი ადამიანის ცხოვრებაში
|
1
სთ
|
|
ინფორმაციის
მოძიების, დასკვნების, ინფორმაციის დახასიათების პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
25-26
|
$25/26 რვალისა
და რკინის მჭედლები
|
ა)
ლითონის როლი ადამიანის ცხოვრებაში ბ) რატომ
გაუადვილდა ადამიანს სპილენძის აღმოჩენა ?
გ)
შრომის იარაღების გამრავალფეროვნება
|
2სთ
|
|
წყაროებზე
მუშაობის დაკვირვების, დასკვნების გამოტანის, საკუთარი მოსაზრების გადმოცემის პრეზენტაცია.
ცხრილის კეთების ლექსიკ. მუშაობის.
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
27
|
$27 რა არის
ხელოსნობა ?
|
ა)
რამ განაპირობა ხელოსნობის წარმოშობა. ბ) ახალ-ახალი ხელოსნობის წარმოშობა
|
1სთ
|
|
ინფორმაციის
შეგროვებისა და დაჯგუფების, დასკვნების გაკეთების, ასოციაციების, ლოგიკური აზროვნების
პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
28
|
$28 რას ნიშნავს
სამეცნიერო ტექნიკური პროგრესი
|
გაცნობა:
ა) მეცნიერებისა და ტექნიკის ურთიერთ თანამშრომლობა. ბ) როგორ მიმდინარეობდა ტექნიკის
პროგრესი.
|
1სთ
|
|
ლოგიკური
აზროვნება, მსჯელობა, თანამშრომლობა, სიტუაციის შეფასება, დასკვნების გამოტანა, პრეზენტაცია
|
წყვილებში
მუშაობა,
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყვილებში
შეფასება,
ინდივიდ
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
29
|
$29 სამეცნიერო
ტექნიკური პროგრესის დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
ა)
რა დადებითი მოვლენები ახლავს ტექნიკის განვითარებას. ბ) რა უარყოფითი ახლავს ტექნიკის
განვითარებას?
|
1სთ
|
|
ლოგიკური
და ანალიტიკური აზროვნება. სხვისი აზრის მოსმენა. საკუთარი თვალსაზრისის გადმოცემა.
პრეზენტაცია.
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
30
|
$30 საქართველოს
ეკონომიკის დარგები
|
ა)
რა არის ეკონომიკა?
ბ)
საქართველოს ეკონომიკის ძირითადი დარგები.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
სქემებზე მუშაობის, ლოგიკური აზროვნების, დასკვნების გამოტანის, პრეზენტაცია
|
ჯგ.
მუშაობა
ინდ
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
31
|
$31 ტრანსპორტი
და კავშირგაბმულობა
|
ა)
რა არის ინდუსტრია ?
ბ)
რა სარგებლობა მოაქვს ტრანსპორტს და კავშირგაბმულობას ?
|
1სთ
|
|
შედარების,
დასკვნების გამოტანის, სინთეზის, არგუმენტირების, მსჯელობის, პრეზენტაცია, რუკაზე
მუშაობა.
|
ჯგ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
32
|
შემაჯამებელი
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
თავი 5. საქართველო ძველ დროში
|
|
|
|
|
|
|
||||||
33
|
$32 უძველესი
სახელმწიფოები საქ. ტერიტორიაზე (კოლხეთი, დიაოხი, კოლხები და ბერძნები)
|
გავაცნობ
საქართველოს ტერიტორიაზე არსებულ უძველეს სახელმწიფოებს. მათ საქმიანობას, პრობლემებს,
რაში მდგომარეობდა მათი როლი რეგიონის განვითარებაში.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე
მუშაობის, ფაქტების გაანალიზების, შედარების, დასკვნის გამოტანის, პრეზენტაცია.
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა,
ინდ.მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
34
|
$33 ჩემი წინაპრების
რწმენა- წარმოდგენები
|
1)
ჩვენი წინაპრების წარმოდგენა სამყაროზე. 2) როგორ იცავდნენ თავს, ერთმანეთის მოსავალს,
რწმენას, წარმოდგენებში. 3) სამკაულის ტარების თავისებურება.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე
მუშაობის, ფაქტების გაანალიზების, დაკვირვების გამოტანის, შედარების, პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა.
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
პრეზენტაცია,
ინდ.მუშაობა,
წყვილებში
მუშაობა
|
|||||
35
|
$ 34/35 ქართლის
სამეფო და ფარნავაზი
|
1)
გავაცნოთ პირველი ქართული სამეფო 2) მისი პოლიტიკური და ეკონომიკური მდგომარეობა
3) ფარნავაზის მეფობა და რეფორმები
|
1სთ
|
|
ლოგიკური
აზროვნების, წყაროების გამოყენების, შედარების, პრეზენტაციის, რუკებზე მუშაობის.
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
წყაროები
|
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
წყვილებში
მუშაობა
|
|||||
36
|
$36 „ დიდი მცხეთა“
|
1)
დედაქალაქის მნიშვნელობა. 2) ციხე- სიმაგრეების მნიშვნელობა ქვეყნისა და ქალაქისათვის
3) ქვეყანაზე გამავალი სავაჭრო გზების მნიშვნელობის შესახებ.
|
1სთ
|
|
ინფ.
მოძიების, ლექსიკური მუშაობის, ფაქტების მოპოვების, შედარების, პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
|||||
37
|
$37 ქართლის
სამეფო და რომის იმპერია
|
ა)
რომისა და მისი გავლენის ქვეშ მყოფი ქვეყნების გაცნობა ბ) რომისაგან ქართლის დაპყრობის
მცდელობა გ) ჩრდ. კავსაკიის ტომების მნიშვნელობა ქართლისთვის. დ) რომთან კავშირის
სარგებლიანობა ქართლისათვის
|
1სთ
|
|
რუკაზე
და წყაროებზე მუშაობა, ფაქტების, წყაროების გამოყენება, დასკვნების გამოტანის პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
|||||
38
|
თემა: საქართველო-
|
ქართლისათვის შუა
|
სს-ებში.
|
(IV-XVIII)
|
|
|
|
|
|||||
39
|
$38 ქართლის
სამეფოს გაქრისტიანება.
|
ა)
ქრისტიანობის მნიშვნელობა ქართლისათვის. ბ) ეკლესიების მნიშვნელობა ქართლისათვის
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
წყაროების გამოყენება, დასკვნების გამოტანის, პრეზენტაციის
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ჯგ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
|||||
40
|
$39 მეფე ვახტანგ
გორგასალი (VსIIნ)
|
ა)
ვახტანგ მეფის ქართლის სამეფო. ბ) რეფორმები. გ)დამოკიდებულება ირანთან და მეზობელ
სახელმწიფოებთან.
|
1სთ
|
|
აზროვნების,
დასკვნების გამოტანის, ანალიზის, დისკუსიის, პრეზენტაციის.
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა,
ინდ.
მუშაობა
დისკუსია
|
|||||
41
|
$40 ეგრისის
სამეფო IVსს-ში
|
ა)
ბიზანტიისა და ირანის პოლიტიკა საქართველოში, მათი დაპირისპირება. ბ) ლაზიკის სამეფოს
ჩამოყალიბება. გ) ციხე-ქალაქების მნიშვნელობა ეგრისისათვის
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
აზროვნების, ანალიზის, მსჯელობის, პრეზენტაციის, რუკაზე მუშაობის.
|
წყვილებში
მუშაობა,
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
|||||
42
|
$41 არაბთა სახალიფო
და საქართველო
|
ა)
არაბთა სახალიფოს შექმნა. ბ) არაბთა შემოსვლა ქართლში. გ) ქართლის ბრძოლა მტრის წინააღმდეგ.
|
1სთ
|
|
ტექსტზე
მუშაობის, ფაქტების, ანალიზის, მსჯელობის, პრეზენტაციის.
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
|||||
43
|
$42 დავით (დიდი)
კურაპალატი
|
ა)
არაბთა ბატონობის შედეგები. ბ) სამეფო სამთავროების წარმოქმნა საქართველოს ტერიტორიაზე.
გ) ბრძოლა ქვეყნის გაერთიანებისათვის.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ფაქტებზე, დაკვირვების, ლოგიკური აზროვნების, მსჯელობის, პრეზენტაციის, რუკაზე მუშაობის
|
ინდ.მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
მუშაობა
|
|||||
44
|
$43 ერთიანი
საქართველოს მეფე დავით კურაპალატი
|
ა)
ბაგრატიონთა დინასტია, ბ) საქართველოს გაერთიანებისათვის გაწეული მცდელობა, გ) საქართველოს
გაერთიანების მნიშვნელობა.
|
1სთ
|
|
ქრონოლოგიის,
ფაქტების, დაკვირვების, აზროვნების, მსჯელობის, პრეზენტაციის.
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
|||||
45
|
$44 დავით აღმაშენებელი
(1089-1125)
|
ა)
შინაური აშლილობა და მდგომარეობა ქვეყანაში. ბ) თურქთა შემოსვლები. გ) დიდგორის ბრძოლის
მნიშვნელობა
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
სხვისი აზრის მოსმენის, დაკვირვების, ფაქტების, წყაროების, გამოყენების, პრეზენტაცია.
|
ინდ.მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
|||||
46
|
$45 როგორ განაახლა
დავით აღმაშენებელმა ქვეყნის ცხოვრება.
|
ა)
დიდგორის ბრძოლის მნიშვნელობა. ბ) საქართველო დიდგორის ომის შემდეგ. გ) საქართველო
წინა აზიის უძლიერესი ქვეყანა
|
1სთ
|
|
ინფორმაციის
მოპოვების, ფაქტების მოძიების, აზროვნების, დასკვნების გამოტანის, მსჯელობის, პრეზეტაციის
|
ჯგ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
47
|
$46 თამარ მეფე
|
ა)
თამარის პიროვნული თვისებები. ბ) თამარის საშინაო პოლიტიკა. გ) თამარის საგარეო პოლიტიკა.
დ) ტრაპიზონის სამეფოს შექმნის მნიშვნელობა
|
1სთ
|
|
ტექსტებზე,
წყაროებზე მუშაობის, დასკვნების გამოტანის, მსჯელობის, აზროვნების, პრეზენტაციის.
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
48
|
ა)
ცნება-საზოგადოებრივი დენა ბ) ადამიანის ადგილი შუა საუკუნების საზოგადოებაში, გ)
ფეოდი და ფეოდალი.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ფაქტებზე მუშაობის, დასკვნების გამოტანის, მსჯელობის, დისკუსია. პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა.
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
სისკუსია
|
||||||
49
|
$ 48 სამღვდელოება
|
ა)
სამღვდელოების როლი ქართული ცხოვრებისათვის. ბ) ეკლესია- მონასტრების როლი ქართული
ყოფისათსვის
|
1სთ
|
|
წყაროებზე
მუშაობის, ანალიტიკური აზროვნების, მსჯელობის, აზროვნების, რუკებზე მუშაობის,
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
|||||
50
|
$49 მეომრის
აღრდა
|
ა)
რატომ იყო საჭირო სამხედრო ძლიერება საქართველოში. ბ) რა უნდა სცოდნოდათ მეომრებს.
გ) ნადირობის მნიშვნელობა
|
1სთ
|
|
ტექსტზე,
წყაროებზე დაკვირვების, მუშაობის, დასკვნების, მსჯელობის, პრეზენტაციის
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ. მუშაობა
|
|||||
51
|
$50 გლეხები,
ხელოსნები, ვაჭრები
|
ა)
საზოგადოების ფენების ადგილი მათი როლი ქვეყანაში, ბ) მემკვიდრეობის უფლება. გ) ბატონყმობა.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ფაქტებზე მუშაობა, მსჯელობა, ანალიზის, დასკვნების გამოტანის, პრეზენტაციის,
|
ჯგ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ჯგ.მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
|||||
51
|
$51 ცოტნე დადიანი
და დიმიტრი თავდადებული
|
ა)
პიროვნების როლი საზოგადოებისა და ქვეყნის ცხოვრებაში. ბ) მონღოლთა იმპერიის წარმოშობის
შესახებ, გ) ბრძოლა მონღოლთა წინააღმდეგ
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
ანალიზის, მსჯელობის, ლოგიკური დასკვნების გამოტანის, პრეზენტაციის.
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
მუშაობა
წყვილებში.
ინდ.
მუშაობა
|
|||||
52
|
$52 გიორგი ბრწყინვალე
და მონღოლთა ბატონობის დასასრული
|
ა)
გიორგი ბრწყინვალის როლი ქვეყნის ცხოვრებაში. ბ) ქართული იურისპუდენცია. გ) საქართველოს
ურთიერთობა გარემო სამყაროსთან
|
1სთ
|
|
დასკვნების
გამოტანის, აზროვნების, ფაქტების გაანალიზების, დისკუსიის, პრეზენტაციის, რუკაზე
მუშაობის
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება.
დისკუსია
პრეზენტაცია
|
|||||
53
|
$53 საქართველო
თემურ ლენგის პირისპირ
|
ა)
თემურ ლენგის გამანადგურებელი დარტყმა საქართველოზე. ბ) ქრისტიანების როლი მტრის
წინააღმდეგ ბრძოლაში. გ) წყაროები საქართველოს ისტორიის შესახებ.
|
1სთ
|
|
არგუმენტების,
გაქტების, წყაროების გამოყენების, პრეზენტაციის, რუკაზე მუშაობის.
|
მუშაობა
წყვილებში.
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება
წყვილებში
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
54
|
$54 საქართველო
XV საუკუნის მეორე ნახევარში
|
ა)
საქართველოს სამეფო- სამთავროებად დაშლის მიზეზები.
ბ)
შინაფეოდალური ბრძოლების შესახებ
გ)
გარესაფრთხეები
|
1სთ
|
|
რუკაზე
და წყაროებზე მუშაობა, გაქტების გამოყენება, პრეზენაცია, რუკაზე მუშაობა
|
ინდ.
მუშაობა
მუშაობა
წყვილებში
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
შეფასება
ინდ.
ჯგ.
შეფასება
|
|||||
55
|
$55 XVI ს-ის ქართლი ორი დამპყრობლის წინააღმდეგ
|
ა)
საქართველოს და სავკასიის მდგომარეობა XVIს-ში. ბ) ირან- ოსმალეთის დაპირისპირება.
გ) ლუარსაბ I სიმონ I მათი როლი ქვეყნისთვის.
|
1სთ
|
|
რუკაზე
მუშაობის, წყაროებზე, გაქტებზე, დასკვნების გამოტანის, პრეზენტაციის.
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
შეფასება
ინდ.
შეფასება
წყვილებში.
პრეზენტაცია.
|
|||||
56
|
$56 შაჰ-აბას
I შემოსევები
კახეთში.
|
ა)
შაჰ- აბასის პიროვნება. მისი გეგმები საქართველოში. ბ) კახეთის აჯანყების მნიშვნელობა.
გ_ ქეთევან დედობალი საქრისტიანოს- გმირი
|
1სთ
|
|
ტექსტზე,
წყაროებზე, ფაქტებზე მუშაობა, ლოგიკური, დასკვის, მსჯელობის პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა
მუშაობა
წყვილებში
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
შეფასება
ინდ.
წყვილებში.
პრეზენტაცია
|
|||||
57
|
$57 მარტყოფიდან
მარაბდამდე
|
1)
საქართველოს მდგომარეობა XVIII საუკუნეში, 2) გარესაფრთხეები.
3) ქვეყნის ბრძოლა გადარჩენისათვის
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
ფაქტებზე მუშაობის, წყაროებზე მუშაობის, დისკუსიის, პრეზენტაციის.
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
შეფასება,
ინდ.
მუშაობა.
პრეზენტაცია
|
|||||
58
|
$58 იმერეთის
მეფე სოლომონ პირველი (1752-84)
|
ა)
სახელმწიფოებრივი წესრიგის აღდგენა სოლომონ პირველი. ბ) ტყვეებით ვაჭრობის სიავე.
გ)
ეკლესიის ბრძოლა ტყვეთა სყიდვის წინააღმდეგ.
|
1სთ
|
|
ლოგიკური
აზროვნების, არგუმენტების, დასკვნის, პრეზენტაციის.
|
წყვილებში
მუშაობა ,
ინდ.მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
59
|
$59 ასპინძიდან
გეორგიევსკის ტრაქტატამდე
|
ა)
ერეკლე მეორის მეფობა. ბ) მაჰმადიან მეზობლებთან ურთიერთობა. გ) გეორგიევსკის ტრაქტატი.
|
1სთ
|
|
წყაროების,
მუშაობის, შედარების, დისკუსიის და პრეზენტაცია.
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილებში
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია.
|
|||||
60
|
$60 ქართლ-კახეთის
სამეფო XVIII საუკუნის მიწურულს
|
ა)
როგორ ცდილობდა ერეკლე ქვეყნის გადარჩენას. ბ) კრწანისის ომი და მისი შედეგები
|
1სთ
|
|
წყაროებზე
და ტექსტებზე მუშაობის დამოუკიდებელი აზროვნების. პრეზენტაციის, რუკაზე მუშაობის.
|
წყვილებში
მუშაობა,
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება
წყვილებში
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
|
საქართველო ახალ
|
დროში (XIX-XX)
|
|
|
|
|
|
|
|||||
61
|
$61 რუსული მმართველობის
დამყარება საქართველოში
|
ა)
რუსეთი-საქართველოს მეზობელი. ბ) რუსეთის ესპანსია საქართველოში. გ) ახალი მმართველობა
საქართველოში
|
1სთ
|
|
წყაროებზე
და ტექსტებზე მუშაობის დაკვირვება, პრეზენტაციის, რუკებზე მუშაობა
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა.
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
წყვილ.შეფასება
ინდ.შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
62
|
$62/63 XIX საუკუნე საქართველოში
|
ა)
რუსული მმართველობის დამყარება საქართველოში. ბ) საქართველოს ბრძოლა რუსეთის წინააღმდეგ.
გ) „თერგდალეულთა“ მოღვაწეობა.
|
2სთ
|
|
წყაროებზე,
ტექსტებზე მუშაობა, აზროვნების, დასკვნების, პრეზენტაციის.
|
წყვილებში
მუშაობა.
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანლო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება
წყვილ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
63
|
$64 საქართველოს
ისტორიული მიწების შემოერთება
|
ა)
რუსეთ-ოსმალეთის ომი საქართველოში. ბ) დაკარგული ტერიტორიების შემოერთება. გ) რუსეთის
როლი ქვეყნის ისტორიული ტერიტორიების შემოერთებაში.
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
წყაროების, ანალიზი, მსვლელობის პრეზენტაციის, რუკებზე მუშაობის
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
64
|
$65
1918-1921 დამოუკიდებლობის სამი წელი
|
ა)
მეოცე საუკუნის დასაწყისის მოვლენები საქართველოში. ბ) როგორ აისახა რუსული მოვლენები
საქართველოზე პირველი მს. ომი. გ) ქართული უნივერსიტეტის დაარსება.
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
ტექსტის, წყაროების, ანალიზი, პრეზენტაცია, რუკაზე მუშაობა
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
65
|
$66 საქართველო
სსრკ-ს შემადგენლობაში
|
ა)
როგორ შეიქმნა და რა იყო სსრკ. ბ) სადბჭოთა მოქალაქეები. გ) ქართველი ხალხი სსრკ-ს
შემადგენლობაში. დ) 2მს. ომი
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
წყაროების ანალიზი, ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
66
|
$67 საბჭოთა
კავშირის დაშლა და საქართველოს დამოუკიდებლობა.
|
ა)
როგორ მოიპოვა საქართველომ დამოუკიდებლობა. ბ) ეროვნულ-განმათავისუფლებელი მოძრაობები
საქართველოში. გ) 1990წ. რეფერენტდუმი საქართველოში - საქართველოს დამოუკიდებლობა
|
1სთ
|
|
ფაქტებზე,
წყაროებზე, ტექსტებზე მუშაობა , რუკებზე მუშაობა, პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
წყ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
ინდ.
შეფასება
წყ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
67
|
$68 საქართველო
დღეს
|
ა)
საქართველოს სახელმწიფოებრივი მოწყობა. ბ)დემოკრატია. გ) როგორ ვაკეთოთ ქვეყნისთვის
სასიკეთო საქმე.
|
1სთ
|
|
ფაქტებზე,
წყაროებზე, ტექსტებზე მუშაობა. ანალიზის, პრეზენტაცია.
|
ინც.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
|
თემა : ადამიანი და
|
საზოგადოება
|
|
|
|
|
|
|
|||||
69
|
$69 მე, შენ,
ჩვენ.
|
ა)
რითი გვანან ან განსხვავდებიან ადამიანები. ბ) ადამიანის რაობა.
|
1სთ
|
|
დაკვირვების,
ლოგიკური აზროვნების, შედარების, ანალიზების
|
ინდ.
მუშაობა
წყ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
წყ.
შეფასება
|
|||||
70
|
$70 საზოგადოება
და წესრიგი
|
ა)
რა არის საზოგადოება. ბ) რისთვის არის საჭირო წესრიგი. გ) რა არის მორალი, ადათი
და სამართალი.
|
1სთ
|
|
დაკვირვების,
შეფასების, აზროვნების, შედარების, პრეზენტაციის.
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
|
|||||
71
|
$71 ღირსება,
თანასწორობა, თავისუფლება.
|
ა)
რა არის ღირსება, თანასწორობა, თავისუფლება. ბ) კონსტიტუცია.
|
1სთ
|
|
შედარების,
ანალიზის, მსჯელობის, დისკუსიის, პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
|
|||||
72
|
$72 როგორ აღსრულდება
სამართალი
|
ა)
რა არის სამართალი. ბ) კანონი. გ) საზოგადოებრივი უსაფრთხოება.
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
ანალიზის, ლოგიკის პრეზენტაცია.
|
წყ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
რუკა
|
შეფასება
წყვილებში
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
73
|
$73 ბავშვის
უფლებები
|
ა)
რა არის უფლება
ბ)
მოვალეობა
გ)
ბავშვთა დაცვა
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
ანალიზის, ლოგიკის პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმღვანელო
|
ჯგ.
შეფასება
ინდ.შეფასება
|
|||||
74
|
$74 ბავშვთა
უფლებები და მოვალეობები
|
ა)
ბავშვთა უფლებების, მოვალეობების გაცნობა ბავშვთა კონვენციიდან
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
ანალიზის, დაკვირვების, ლოგიკის, პრეზენტაციის
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
75
|
$75 როგორ მოვაგვაროთ
კონფლიქტები
|
ა)
კონფლიქტი
ბ)
კონფლიქტის მოგვარების გზები
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
ანალიზის, საკვირვების, პრეზენტაცია, აზრის გამოთქმა.
|
ინდ.
მუშაობა
წყ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.
შეფასება
ინდ.
მუშაობა
|
|||||
76
|
შემაჯამებელი სამუშაო.
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
კულტურული
|
ტრადიციები და
|
კულტუ
|
რის
|
გაცვლა
|
|
|
|
|||||
77
|
$77 ქართული
დამწერლობა
|
ა)
დამწერლობის როლი კაცობრიობის ცხოვრებაში. ბ) ქართული დამწერლობის თავისებურება.
გ) ქართული დამწერლობს უძველესი ნიმუშები
|
1სთ
|
|
დაკვირვების,
შედარების, ანალიზის, პრეზენტაციის.
|
წყ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.
შეფასება
ინდ.
შეფასება
|
|||||
78
|
$78 ქართული
ბეჭდვითი სიტყა.
|
ა)
სტამბის დაარსება საქართველოში. ბ) ვახტანგ მეექვსე. გ) ბეჭდვითი სიტყვის განვითარება
საქართველოში.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე
მუშაობის, მსჯელობის, ანალიზის, დაკვირვების პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
79
|
$79 ქართული
მუზეუმები საქართველოში
|
ა)
რა არის მუზეუმი.ბ) პირველი კავკასიური მუზეუმი. გ) საქართველოს ეროვნული მუზეუმი
|
1სთ
|
|
ფაქტების,
წყაროების, მსჯელობის, ანალიზის, დასკვნების, პრეზენტაცია.
|
ინდ.
მუშაობა
წყვილებში
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
80
|
$80 ექვთიმე
თაყაიშვილი და ქართული საგანძურის თავგადასავალი
|
ა)
ექვთიმე თაყაიშვილის ბიოგრაფიის გაცნობა. ბ) სამეცნიერო მოღვაწეობა. გ) ქართული საგანძური.
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
ფაქტებზე, ტექსტებზე, წყაროებზე, პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
81
|
$81 ქედურობის
და ოქრომჭედლობის ტრადიცია
|
ა)
რა არის მჭედლობა. ბ) ოქრომჭედლობა. გ) როგორი იყო ლითონის დამუშავების ტრადიციები
|
1სთ
|
|
მსჯელობის,
ფაქტებზე, ტექსტებზე, წყაროებზე მუშაობა. პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა.
ჯგ.
მუშაობა
პრეზენტაცია
|
|||||
82
|
$82 ქველმოქმედება
|
ა)
რა არის ქველმოქმედებ. ბ) რას გვიამბობს ტრადიციები ქართული ქველმოქმედების შესახებ
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ფაქტებზე, ტექსტებზე მუშაობა. პრეზენტაცია, დისკუსია
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
83
|
$83 დღესასწაულები
|
ა)
დღესასწაულების როლი ადამიანთა ცხოვრებაში
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ტექსტებზე, ფაქტებზე მუშაობა და პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
84
|
$84 სამოსელი
|
ა)
რაზე იყო დამოკიდებული ადამიანთა შესამოსელის ტიპი და გარეგნული მხარე. ბ) როგორ
აისახა ბუნებრივი პირიბები ადამიანთა ჩაცმულობაზე
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ფაქტებზე, ტექსტებზე მუშაობა. დისკუსია. პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
ჯგ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
მუშაობა
დისკუსია.
პრეზენტაცია
|
|||||
85
|
$85 ქართული
კულტურის მოამაგე მარი ბროსე
|
ა)
მარი ბროსეს როლი ქართული კულტურის განვითარებაში.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ფაქტებზე, ტექსტებზე, მუშაობა.
|
წყ.
მუშაობა
ინდ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
წყ.
შეფასება
|
|||||
86
|
$86 უცხოელი
მოგზაურები საქართველოში
|
ა)
რა როლი ითამაშა უცხოელმა მოგზაურთა ჩანაწერებმა საქართველოს ისტორიაში
ბ)
როგორ აისახა საქართველო უცხოელთა თვალში
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ტექსტებზე მუშაობა. პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
წყ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
წყ.
შეფასება
ინდ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
87
|
$87 ქართველი
მოგზაურები
|
ა)
ქართველი მოგზაურების მიერ დანახული მსოფლიო. ბ) მათი როლი მსოფლიოს გეოგრაფიაში.
|
1სთ
|
|
წყაროებზე,
ტექსტებზე, ფაქტებზე მუშ. ლოგიკური აზროვნების პრეზენტაცია
|
ინდ.
მუშაობა
წყ.
მუშაობა
|
სახელმძღვანელო
|
ინდ.
შეფასება
წყ.
შეფასება
პრეზენტაცია
|
|||||
88
|
$88/89 ქართველები
უცხოეთში
|
ა)
გავაცნო მოსწავლეებს უცოეთში მაცხოვრებელი ქართველი ემიგრანტები.
ბ)
მათი უცხოეთში გადახვეწის მიზეზები
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Tuesday, September 1, 2015
მე-6 კლასის თემატური გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment