Tuesday, September 1, 2015

  1
მასწავლებლის სახელი, გვარი,საკონტაქტო  ინფორმაცია

მარიკა ჭიკაძე         577  73  36  63




2

სასწავლო საგნის დასახელება
სწავლების კურსი
საქართველოს ისტორია
მე-9- კლასი


3
სწავლების კურსი


კვირაში 4 საგაკვეთილო საათი. სულ 136 საათი
კურსის ხანგრძლივობა - ერთი სასწავლო წელი.
4






სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა
მოსწავლე გაეცნობა  საქართველოს ისტორიის კურსს უძველესი დროიდან  თანამედროვე ეპოქამდე. დაახასიათებს შვენი ქვეყნის ისტორიულ- გეოგრაფიულ გარემოს,ისაუბრებს სახელმწიფოების წარმოშობაზე,გაეცნობა შუა საუკუნეების პერიოდს,ასევე ახალი ეპოქის პრობლემატიკას,რუსეთის მიერ ქართული სახელმწიფროებიობის  გაუქმებას დახანმოკლე პერიოდით დამოუკიდებლობის  მოპოვებას.  გაანალიზებს ბოლო პერიოდის მოვლენებს  და საქართველოს დასავლურ რჩევანს.


5
სასწავლო საგნის მიზანი
ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბმისად სასწავლო გეგმის მიზანია მიაწაოდოს მოსწავლეებსინფორმაცია  მშობლიური გარემოს შესახებ  ჩამოაყალიბოს  პატრიოტ და  უმანიტარ  ადამიანად.











6

























7

სასწავლო საგნის ამოცანები
























სწავლის მეთოდები

· მოსწავლემ შეიძინოს ცოდნა მშობლიური ქვეყნის
შესახე , გაეცნოს მის მიერ განვლილ ხანგრძლივ
გზას, მიიღოს ცოდნა, რომელიც დაეხმარება
საკუთარი ქვეყნის სრულფასოვნად აღქმაში,
საკუთარი და სხვისი თვითმყოფადობის
შენარჩუნებაში და თავისი პიროვნული როლის

გაცნობიერებაში.
· მოსწავლემ უნდა გაარკვიოს როგორი პოლიტიკური
სისტემები არსებობდა საქართველოში მისი
ხანგრძლივი ისტორიის მანძილზე, შეაფასოს მათი
დადებითი და უარყოფითი მხარეები, შეადაროს ისინი
თანამედროვე სისტემებს, გააცნობიეროს თავისი
პიროვნული როლი და პასუხისმგებლობა
დღევანდელ პოლიტიკურ სისტემასთან მიმართებაში



მინი-ლექცია , ვენის დიაგრამა, დროის დიაგრამა, 3-2-1
სტრატეგია, კითხვა ნიშანთა სისტემით, ვიცი-მინდა ვიცოდე-ვისწავლე,  ღია და დახურული კითხვები,  გონებრივი იერიში,  დებატები,  მუსაობა რუკაზე და თვალსაჩინოებაზე









8
სასწავლო კურსის შეფასება
საშინაო დავალება,  საკლასო წერა,  შემაჯამებელი  სამუშაო. სამივე  კომპონენტს  თანაბარი  წონა  აქვს.
კლასში გამოიყენება განმსაზღვრელი  და  განმავითარებელი შეფასება.  განმსაზღვრელი შფასება  ხდება ათბალიანი სისტემით, ხოლო განმავითარებელი შეფასებისთვის   გამოიყენება  მასწავლებლის  კომენტარი, დაკვირვება,  შეფასების სქემები,  თანატოლთა შეფასება.



9
რესურსები

დამხმარე  ლიტერატურა ,რუკები, ინტერნეტ საიტები, დაფა, ცარცი,  რვეული,  სახელმძღვანელო.
10
მისაღწევი შედეგები
· მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საქართველოს
ისტორიულ -ეთნოგრაფიული მხარეები და
გააანალიზოს ამ მხარეების ისტორიული პროცესებით
განპირობებული ცვალებადობა;
· მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს სხვადასხვა
ისტორიული ეპოქის საქართველოში ეკონომიკური
ურთიერთობების განვითარება;
· მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს ქართული
სახელმწიფოს მმართველობითი სტრუქტურები;
· მოსწავლეს შეუძლია საქართველოში სოციალური
ურთიერთობების ისტორიის კვლევა;

11
კლასგარეშე ღონისძიებები
ექსკურსია ქალაქგქრეთ, მუზეუმში.











No comments:

Post a Comment