სასწავლი გეგმა--
სილაბუსი
ვამტკიცებ-------------------კათედრის ელმძღვანელი----------------------------
დირექტორის მოადგილე------------------------------------------------------------
#
|
კომპონენტები
|
|
1
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი, საკონტაქტო ინფორმაცია
|
მარიკა ჭიკაძე 577 73
36 63
|
2
|
სასწავლო საგნის დასახელება,
სწავლების კურსი
|
ჩვენი საქართველო, მე
-6 კლასი
|
3
|
სასწავლო საგნის ხანგრძლივობა,და საათების რაოდენობა
|
კვირაში 3 საათი,
კურსის ხანგრძლივობა---ერთი წელი
|
4
|
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა.
|
მოსწავლე
გაეცნობა დროისა და სივრცის ძირითად
ცნებებსა და
მახასითებლებს, კაცობრიობის
განვითარების ძირითად
ეტაპებს; ადამიანის
დამოკიდებულებას
გარემოსთან, საქართველოს
მოსახლეობის ეთნიკურ
და რელიგიურ
შემადგენლობას; საქართველოს ისტორიის ძირითად
საკითხებს უძველესი დროიდან დღემდე; ინდივიდისა
და საზოგადოების ურთიერთმიმართების საკითხებს;
თანამედროვე სამყაროში
არსებულ ძირითად
ფასეულობებს: საქართველოში არსებულ
კულტურულ ტრადიციებს
|
5
|
სასწავლო საგნის მიზანი
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის შესაბამისად სასწავლო
საგნის მთავარი
მიზანია ხელი შეუწყოს
ინფორმირებული, აქტიური და პასუხისმგებლობის
გრძნობის
მქონე მოქალაქის აღზრდას; მიაწოდოს
მოსწავლეს
ინფორმაცია მშობლიური გარემოს
შესახებ,ჩამოაყალიბოს
იგი პატრიოტ და ჰუმანისტ
ადამიანად
|
6
|
სასწავლო საგნის ამოცანები
|
·
მოსწავლემ ნაბიჯ-ნაბიჯ, ასაკის შეასაბამისად უნდა
გაარკვიოს, რა არის პოლიტიკური
სისტემა, კანონი,
როგორი პოლიტიკური სისტემები არსებობს, უნდა
გააცნობიეროს
საკუთარი პასუხისმგებლობები და
უფლებები
დემოკრატიული საზოგადოებისა და
კანონის
უზენაესობის წინაშე.
·
მოსწავლე უნდა აცნობიერებდეს თავს, როგორც
საკუთარი ოჯახის, საზოგადოების, სასკოლი თემისა
და
ზოგადად, ქრთული საზოგადოების წევრად,
იცნობდეს
საკუთარი ქვეყნის, საზოგადოებისა და
რეფერენტული
თემის კულტურას.
·
მოსწავლე საფეხურეობრივად უნდა გაეცნოს თავისი
ქვეყნის
ეკონომიკური მდგომარეობის ძირითად
ასპექტებს.
|
7
|
სწავლის მეთოდები
|
მინილექცია,ვენის დიაგრამა,დროის დიაგრამა, 3-2-1 სტრატეგია ,კითხვა
ნიშანთა სისტემით, ვიცი -მინდა ვიცოდე- ვისწავლე, ღია და დახურული კითხვები, გონებრივი
იერიში ,დებატები , მუშაობა რუკაზე და თვალსაჩინოებაზე.
|
8
|
სასწავლო კურსის შეფასება
|
საშინაო ვალელება, საკლასო წერა,შემაჯამებელი სამუშაო.
სამივე კომპონენტს თანაბარი წონა
აქვს.. კლასშოი გამოიყენება განმსაზღვრელი და განმავითარებელი შეფასება. განმსაზღვრელი შეფასება ხდება ქულებით,
განმავითარებელი შეფასებისთვის გამოიყენება
მასწავლებლის დაკვირვება, კომენტარი,
შეფასების სქემები და თანატოლტა შეფასება.
|
9
|
რესურსები
|
დაფა, ცარცი, სახელმძღვანელო,
დამხმარე ლიტერატურა, რუკები, ინტერნეტ საიტები, რვეული
|
10
|
მის აღწევი შედეგები
|
იყენებს ინფორმაციის გადმოცემის სხვადასხვა
საშუალებას.
ადგენს სქემატურ რუკებს.
განმარტავს და იყენებს ქრონოლოგიურ
ერთეულებს.
აკავშირებს ისტორიულ ფაქტებს შესაბამის
ეპოქებთან.
ახასიათებს სხვადასხვა ეპოქაში
საქართველოში დამკვიდრებულ
მმართველობის ფორმებს.
ახასიათებს საქართველოს
ისტორიაში
გამორჩეულ, მნიშვნელოვან პიროვნებებს,
რომლებიც მონაწილეობდნენ
მმართველობაში
|
No comments:
Post a Comment